Ett år senare.




Denna klockan fick jag i födelsedagspresent förra året (snart ett år sen).
Gillar det väldigt mycket!
Men jag är ju en mycket velig människa som är rädd för att misslyckas (eller nått) så jag har inte blivit färdig att hänga upp den för jag har varit osäker på var jag skulle hänga den.
Men efter att ha pratat med Elin om inredning förut idag tänkte jag att jag måste våga... :-p
Så nu åkte den upp på väggen bakom soffan.
Den ser lite liten ut på den stora väggen, men nu får den hänga där ett tag och så får vi se om jag hittar en bättre plats senare.

Är i alla fall stolt över mej själv att jag fått upp den! :-)
Tack Fia och Emma för den fina presenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?