Bilder från min 30-årsfest.


Jag tog inte så många bilder när jag hade min fest.  Glömde liksom bort.
Men några blev det ju. Och självklart ska ni få se dom! :-)


Vackra och underbara Moa!


Nina, Johanna och Moa - kollegor som har blivit mina härliga vänner!


Fina Anna-Karin!


Av Carina och Nina fick jag superfina blommor som fortfarande pryder mitt matsalsbord!

Fler bilder än så blev det inte...tyvärr. För det var ju ganska många fler på festen. Och när vi var färdiga hemma hos mej så drog vi upp på stan.
Kvällen blev mycket trevlig måste jag säga! Kanske inte helt som jag hade föreställt mej den, men det blir det ju sällan, men ändå en mycket trevlig kväll!
Fick många fina presenter. Kanske tar jag bilder nån dag och lägger ut! :-)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Utlottning av två bloggdesigner i min blogg.

Allt du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar.

2008-10-25 / 21:20:14     URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?