Torsdag.


OJ! Redan torsdag. Imorgon har vi helg igen och det är ju givetvis väldigt skönt, men jag kan bli lite skrämd av att tiden gå så fruktansvärt snabbt...vad gör man av livet liksom??

Igår var det jobb som vanligt. Sen en sväng på stan och efter det hem och fixa lite.
Lagom till "Bonde söker" fick jag trevligt besök.

Idag: jobb och sen direkt hem, äta lite och sen åkte jag till Arlöv för att hälsa på hos Carina på Sockertoppen.
Det var superkul att komma dit och träffa alla goa människor igen. Inser att det finns många jag saknar på mitt gamla jobb... Men jag tänker inte så mycket på det, för jag har också träffat en massa trevliga och goa människor på mitt nya jobb.

Nu blir det sängen för mej!
Hoppas ni alla haft en skön dag och kväll!
Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Elin

Jo en del väljer att missuppfatta och fiskar efter möjligheter att komma åt mig.





Idag skall jag göra ett utkast till kulturens hus.. därför jag behövde sömn

2008-11-14 / 09:52:41     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: syfia

va va de för nyhet du fick i helgen? nått som jag oxå borde få reda på?

2008-11-14 / 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?