Lördag 29/11.


Vilken skön dag! :-)
Bara att va ledig är skönt!
Njuter verkligen!
Speciellt när det regnar ute och jag bara ska va hemma och mysa.
Ska adventspynta och sen slappa i soffan med en massa ljus tända.

Igår var Johanna och Andreas hemma hos mej och åt potatisgratäng, rostbiff, kalkon och sallad. Mums!!
Kollade givetvis också på IDOL och äntligen åkte Johan ut. Det var på tiden om du frågar mej...
Andreas fick godkänt av Johanna... :-p Hon skulle bara våga annat! Hehe...

Nu ska jag ta tag mitt pyntande så lägger jag in bilder från volleybollmatchen jag var på förut idag.
Lugi förlorade, men Andreas var bra ändå... ;-)

Hoppas ni har en riktigt skön lördag, mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?