Igårkväll.


Igårkväll var jag hemma hos Carina i Hörby på smyckesparty...eller vad man nu ska kalla det.
Ninjas (kollega på Lillevången) dotter tillverkar en massa snygga smycken och igår tog hon med sej hela sin kollektion till Carina och sålde. Mycket trevligt!
Jag kom hem med 2 par örhänge och ett halsband.
Det är speciellt kul att bära smyckena eftersom man vet vem som har gjort dom.


Min fina Carina som jag saknar så mycket nu när vi inte jobbar ihop längre.



Johanna var också med och när vi kom tillbaka till Lund satte vi oss en stund på Herkules och drack varsin cider.
Det blev lite försent för att va helt pigg idag, men det har gått ganska bra att sälja ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?