Idag är en annan gång.


Nu städas det här!
Skönt att få det gjort, men jag har inte direkt nån fart i kroppen.
När jag kom hem somnade jag i soffan en sväng och det slår gärna ner tempot.
Men badrummet är färdigt och sovrummen också, så nu har jag snart bara golven kvar.
Så jag är gaaanska duktig i alla fall.

Denna dagen har varit lite märklig.
Vaknade med ett leende men sedan någon gång under dagen så vände det.
Blev sur och irriterad. Varför vet jag inte, så förmodligen är det pms som gör livet surt för mej.... :-p
Men nu känns allt ganska normalt igen så jag hoppas på att det var någon tillfälligt.

Blev ju bjuden på middag igår och det var hur trevligt, gott och mysigt som helst!
Inte illa att äta 3-rätters (eller om det var 2½....) en helt vanlig onsdagskväll!

Nu har jag pratat i telefon och surfat lite och nu är det dax att få städningen färdig så att jag kan gå och sova sen.
Är trött...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?