Helgen som gick.


Det har ju varit ganska tyst om mej den senaste veckan. I alla fall i detta forumet. I övrigt har jag låtit precis lika mycket som vanligt....ibland också lite FÖR mycket... :-p
Men helgen som gick var kort, intensiv, bra, jobbig och rolig.
Ja, allt på samma gång.

I fredags var det fest på jobbet och det var en riktigt rolig fest. Sen hände det lite tjafsgrejer (eller hur man nu ska uttrycka det) och det hade jag verkligen klarat mej utan.
Men det helta är definitivt överspelat och glömt så nu när jag ser tillbaka på festen så var det BARA en rolig fest!
Kul att så i början på ett jobb ha fest tillsammans. Man lär känna varandra på ett annat sätt då.
Glömde att ta bilder så jag har inga att lägga in.

I lördags åkte jag hem till Öa. Blev bjuden på tacokväll hos Annika och Johan. Hur trevlig som helst!
Krille, Fia, Lova och Filllle var också där.
Lova underhöll oss alla med fin sång. Samma sång. Om och om igen. Och vi skulle sjunga med.
Oj, så söt hon är!! .-)
Fick också glada nyheter!! ;-)

Sen i söndags var det nått som skulle kunna liknas en familjemiddag. Kristina med familj kom hem hem. Jag och Fillle slängde i oss maten och sen åkte vi till Helsingborg för att gå på fotboll. Det var riktigt kul!! Synn bara att de var sista matchen för säsongen. Jag fick nämligen blodad tand...
Men vintersäsongen bjuder ju på andra sporter. Snart drar ju skidsäsongen igång och då vet vi ju alla att Becka kommer sitta klistarad när skidskytte visas på tv! :-p


Helsingborg-Göteborg 2-1!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hemligt vad det var för glada nyheter det var du fick när du skriver det så...

2008-11-13 / 14:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?