Förste Advent.




Första ljuset är tänt och nu är det snart jul. Ja, det känns ju inte riktigt så men av erfarenhet vet jag att adventsveckorna brukar gå fort och helt plötsligt är det julafton! Men det ska bli trevligt med jul! Sixten ska få följa med hem till mamma&pappa och bara det ska bli spännande....är lite rädd att han kommer riva ner både det ena och andra.
Att han kommer reta gallfeber på några av mina syskon vet jag redan... :-p Speciellt Makkan...han ogillar katter.

Idag ska jag mest mysa. Fast jag ska upp på stan en sväng tänkte jag. Lite julskyltning måste man ju se. Tar det i samband med gudstjänsten som jag ska på vid fyra.
Ska också göra köttfärssås. Behöver fylla frysen.
Ikväll ska jag och Andreas gå på bio. Vi ska se bröderna Cohens nya film "Born after reading". En dramkomedi med Clooney och Pitt.
Så jag har en mycket trevlig dag framför mej!

Njut söndagen mina vänner, imorgon har vi en ny vecka!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har planerat - inte bokat. Men jag ser fram emot det. Åh skylt söndag idag, första advent - kan man ha en mer ångestladdad dag?

2008-11-30 / 11:35:28     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja.... jul.. ensam... du vet... blir igen jul för mig i år

2008-11-30 / 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?