En annan kväll.




Igår innan jag fick besök började jag städa.
Hade bestämt mej för att få det gjort, alltihop...hela lägenheten.
Men så blev jag lite seg...satt lite för länge i soffan innan jag tog tag i det, så jag fick bara hälften gjort.
Jag har dammat överallt utom i sovrummen och badrummet.
Det är undanplockat överallt, alla kläder hänger i garderoben.

Och ikväll skulle jag göra resten.
Hade jag bestämt i alla fall.
Men så blev det inte.
Nä, jag orkade.
Jag resonerade mej själv och kom fram till att ingen kommer att dö om jag inte skulle städa färdig ikväll.
På torsdag gör jag det istället.
Imorgon går inte för då är jag bjuden på middag!
Har till och med blivit lovad en FIN middag!
Man tackar, man tackar! :-)

Kommentarer
Postat av: annika

Tror inte att jag hinner. Vi ska va med på missionsdag i Kristianstad och det är inte slut tills dess. Varför volleyboll?

2008-11-19 / 08:22:21     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: annika

Okej, fattar.

2008-11-19 / 14:33:17     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?