Valborg -08.

Har ju inte berättat om onsdagskvällen.
Det var defenitivt en annorlunda onsdag. Och valborg.

Jag åkte hem till Navvy efter jobb, dusch och mat.



Emma, Janna, Timmy, Navvy och Caroline i soffan.
Inne i sängen hade Fiasnäckan slocknat.
Hon har gått en sminkkurs i veckan som ni kan se... :-D

image11

Lasse tyckte det var rena rama sommarvärmen så han bestämde sej för att klä av sej. Eller var det hans svensexa? Hmm...han gav oss några härliga skratt i alla fall! Lasse, du är för skön!! (Han berättade för mej att han alltid läser min blogg. Kul!)



Navvy, Peter, Fia, Lasse och jag drog till Parantesen (ett studentboende i Lund) till nån fest. Där stannade vi dock ej så länge. Där va väääldigt mycket folk överallt och jag ville hem. Så jag gick helt enkelt hem! :-)



Ja, det va min valborg.
Förra årets valborg var bättre... ;-)
Kommentarer
Postat av: Fiasnäckan

Inte schysst att lägga ut den bilden på mig Becka! Inte schysst alls. Men glad är jag att det syns att jag gått på sminkkurs, de röda målningarna var särskilt svåra att få till. NÖJD!

2008-05-03 / 15:35:59
Postat av: Becka

Jag tycker det är en jättesöt bild på dej, Fia! :)

2008-05-03 / 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?