Hittade en allmän utmaning hos Prinsessan.

DIG:

1. Hur lång är du?165 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag måste ju inse att jag är stor redan, men när jag blir större vill jag ha ett fast jobb som jag trivs med och som utvecklar mej.
3. Vad pluggar du?Ingenting just nu, men till hösten läser jag in Omvårdnasprogrammet.
4. Har du långt hår? Ja
5. Vilken hårfärg har du ? Mörkbrunt.
6. Sminkar du dig? Ja
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita trosor, svart bh.
8. Har du kysst någon idag? Nej.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Ja.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma OCH pappa.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hejdå.
5. Hur många ställen har du bott på? 7. Men då räknar jag inte de olika lägenheterna jag har haft,
utan städerna jag bott i.
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? ??
7. Vilken familjemedlem är snällast? Snällast? Tycker nog att mina familjemedlemmar är ganska snälla allihop!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I förgårkväll när jag och Makkan kollade fotboll tillsammans.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? I fredags, när jag och Johanna var i Malmö och hade en underbar dag tillsammans! 
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Jag har nog inte sovit över hos någon kompis sen i Januari då jag var hos J&J.
3. Har du kysst nån kompis? Kysst..hmm...nej, men pussat på munnen.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej.
5. Vem har du varit kompis med längst ? Sara, sen jag gick i nian.
6. Vem känner dig bäst? Västkust-Johanna.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Jag har aldrig och kommer nog aldrig hata en tröja. Men om någon undrar vad jag tycker om en tröja kan jag säga vad jag tycker.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Vågar och vågar...finner ingen anledning.
2. Klä dig annorlunda? Jag klär mej i de kläder jag tycker är snygga och dom kan nog inte definieras som annorlunda.
3. Vara dig själv? Jag försöker.
'4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, jag vågar, men ibland tar det emot. 
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Har ingen pojkvän, men hade jag haft så hade jag definitvit vågat fisa inför honom...:-)
6. Pierca dig? Nej, bara hål i öronen. 
7. Ha sex på offentlig plats? Nej.
8. Vara omogen? Ja.
9. Äta småkryp? Varför äta små kryp när man kan äta stora, som gris och ko! ;-) 

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Just nu.
2. När var du på semester senast? Semester? Vad är det för något?? ;-) 
3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa och vit.
4. Är ditt hår tråkigt? Tråkigt är väl att ta i, men det skulle behöva en uppfräschning.
5. Vem såg dig naken senast ? Det är information som inte platsar här.
6. Hur ofta duschar du? Ungefär varannan dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?Vet inte, men kanske runt 23.

Är någon sugen på att kopiera och göra sin egen variant så Varsågod!
Kommentarer
Postat av: Elin

Han kommer faktiskt till sverige på fredag... som hon har längtat.. Men han är ju inte från Peru, han är precis som johanna från Luleå... många tor att hon hittat en karl på semestern som hon nu flyttat till men så är inte alltså fallet...

2008-05-28 / 14:46:07     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack söta du!

Har dock lite bloggtorka nu men lovar att skärpa mig när jag får sådana härliga kommentarer som du gav!



Ha en mysig kväll!

Kram

2008-05-28 / 20:22:39     URL: http://bitchigbrunettsbravader.blogg.se/
Postat av: kstina

tja! vilken lång radda med frågor! Kul ju! Själv har jag suttit i judolokalen från 19.00-22.30.... th har fått brunt bälte!!

2008-05-28 / 23:51:05     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?