Skön stund i solen.

Fick en härlig stund i solen på väg hem från jobbet! Myspys på hög nivå!
I löööv the sun! :-)

Hemma nu och ikväll ska jag fixa med både det ena och det andra!
Bland annat deklarera. Men det tar ju ca 2 sekunder med sms! Sjukt smidigt!
Idag fick jag den vanliga påminnelsen från min pappa. "Glöm inte att deklarera!!"



Pappa, du kan va lugn, jag ska inte glömma. Faktum är att jag ska göra det direkt efter jag tryckt på publicera!


Annat som jag ska göra ikväll är:
  • betala en del räkningar - ja, ja är lite sen på det
  • maila några viktiga mail - som jag också redan borde gjort
  • laga mat för morgondagens lunch och kvällens kvällsmat
  • ringa ett sjukt viktigt samtal - berör i högsta grad min framtid
Jag mår så bra idag!! :-)
Vill bara poängtera det för det har ju inte hört till vanligheterna de senaste veckorna.
Kruxet är att jag till viss del vet varför jag mår så bra. Givetvis finns det många anledningar till att jag mår bättre, men det finns nått som jag låter påverka mej mej very mucho, and I don't like it!!
Oj, va jag är lättpåverkad....*suck*  Jag kan bli så trött på mej själv.

Men ikväll kommer jag definitivt njuta av att jag mår bra! Vilka anledningarna än är...

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag ska se på fotboll =) pojkvännen spelar hemma mot falkenberg idag så jag är ju där och kikar =)

Lyckatill med deklarerandet nu.

2008-05-05 / 17:48:57     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: johanna

tell me more....

2008-05-05 / 21:06:18
Postat av: Becka

tell you more about what?

2008-05-05 / 21:23:17     URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?