På väg mot storstan.

Jag åkte aldrig till Skopunkten. Jag väntar till nästa vecka när jag fått min lön.
Tog istället god tid på mej att göra mej i ordning och drog sen direkt till Malmö.


Så här glad var jag över att komma iväg, och därmed slippa sitta hemma och tänka alltför mycket.
Lilla svarta jackan och väskan fick följa med. Är såååå nöjd och glad för väskan!!


Det blev ett snabbt mellanmål på tåget. Brämhults juice är det godaste jag har smakat!!

Malmö är verkligen en helt annan typ av stad än Lund.
Lund är sååå litet och gemytligt jämför med Malmö.
Att få lite storstadskänsla är trevligt emellanåt, men frågan är om jag skulle vilja flytta dit.
Lund känner jag till, kan utan och innan efter snart 9 år som Lundabo.
Men jag behöver ju inte fundera på det, jag ska ju ändå inte flytta nånstans! :-p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?