Oups!


Jag skulle bara vila en liten stund.
Täcket lockade och vad är skönare än att krypa ner under täcket och ligga och titta på tv?
Inte mycket.


Ja, ni ser ju själva hur jag njuter!!


Sekunden efter detta fotot togs så hände det....

Jo, jag skulle ju bara vila. Och inte vila med stängda ögon som Annika (?? tror att det är hon som brukar säga det...)
brukar göra...eller säga att hon ska göra.
Anyway...jag somnade.
Det var skönt.
Men not so good.
Förhoppningsvis så kommer det inte påverka min nattsömn.

Nu ska jag förbereda för imorgon. Fram med kläder, duscha osv.

Kommentarer
Postat av: anna

hihi vad mysig du ser ut =)



ja en dag ska jag göra nåt med den bilden =)

kram!

2008-05-13 / 00:43:58     URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?