Onsdag.


Gomorron!
Några snabba rader från mej innan jag springer iväg till bussen.
Är trött idag. Segt att gå upp. Fastnade i telefonen igårkväll och kom inte i säng förrän efter midnatt. Bad!
Men imorgon kan jag ta sovmorgon så jag ska nog ta mej igenom dagen. :-)


Igår när vi var i Malmö var vi inom Glitter. Där fanns det förslutna påsar med hemligt innehåll. En påse brukar kosta 50 kr. Nu var det halva priset och jag slog till. Rena rama julafton liksom... ;-)
Detta fiskhalsband fanns med i den påsen. Passar fint till vardags!




Här skiner solen idag också! Härligt! Men så har det varit de senaste dagarna: morgonen har bjudit på klarblå himmel och sen efter några timmar så har det mulnat på.
Jag har gärna sol heeela dagen idag! :-)
Ha en skön dag, mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?