Naglarna.


Min nagelteknolog är inte helt nöjd med mina naglar. Hon förstår inte varför påbyggnaden släpper så fort.
Det brukar den inte göra och ska inte.
Nu gör vi ett sista försök med detta materialet. Hon vill att jag ska komma in om en vecka så hon har koll på dom.
Om ingen förändring sker så provar hon ett annat material.

image25

Denna gången satte hon heller inte på några tippar utan hon byggde på min naturliga nagellängd.
Därför är dom inte så långa, men dom växer ju.
Kanske kan det göra att dom inte släpper så fort.
Vi får se vad som händer.
Jag är nöjd även med denna längden. Dom känns väldigt naturliga när dom är kortare. Fast snygga! ;-)



Eftersom mina fingernaglar fick sej en makeover idag så kände jag att det var läge för makeover även på tånaglarna. En vinterröd färg blev det.

Så nu är varenda nagel i sikte snygg så att det räcker och blir över! ;-)



Kommentarer
Postat av: Lexie

vad fint :D

2008-05-04 / 00:42:30     URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?