Min eftermiddag.

Strax efter 15 gick jag för att fixa naglarna. Ja, hon har ju inte varit riktigt nöjd med hur dom har sett ut när jag kommit efter 3 veckor så nu ville hon se hur dom var efter en vecka. Så hon snyggade till dom idag! Perfekt inför helgen! Tack, Annika!

Filip hade rullat in till Lund medans jag satt och blev fixad. Mötte upp honom på stortorget.
Storsade bort till &bar och satte oss på uteserveringen i solen! Underbart!
Vi njöt!


In med tungan Fille och stäng munnen. Det luktar så illa annars.... ;-)



Kanske finns det en eller två som inte håller med mej, men jag står ändå fast vid att jag har världens bästa småbröder!!

Nu sitter jag och äter stekt potatis med lingonsylt och dricker ett glas vitt till det! Mums!
Ska bara va hemma ikväll. Skönt!
Filip är på stan och träffar några gamla vänner. Dom ska planera deras tågluffarresa ikväll.
Imorgon kommer Makkan och pappa ner med Makkans möbler. Fram till nu (och han flyttade in i november) så har han bara haft en säng...
Jag skulle inte stått ut att ha det så, men man är ju olika... ;-)

Vad händer hos er ikväll?



Kommentarer
Postat av: kstina

Jo, man kommer ju osökt in på dina andra bröder?



.... men visst är dom gulliga...dom små! ;P

2008-05-09 / 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?