Lång, men härlig dag!


Dagen blev inte som jag tänkt.
Den blev bättre!! :-)
Efter jobbet åkte jag och Johanna till Nova. Skopunkten.
Har ju haft planer på att åka dit länge, men något har hela tiden kommit emellan.
Nu hade jag bestämt mej och Johanna tackade ja till att följa med och vara smakråd.
Det blev som vanligt 3 par skor, till priset av 2!
Och så en klänning! :-)

Sen bestämde vi oss för att åka in till stan och sätta oss på en uteservering och ta ett glas gott!
När vi suttit där nån timme kommer Moa förbi.
Moa är en gammal kollega (till mej. Hon är fortfarande Johannas kollega), som jag tyvärr inte fick nöjet att jobba med så länge. Sååå kul att få sitta ner vi tre och bara prata. Och skratta.
Ja, många skratt blev det!
Sånna här kvällar är underbara!
Oj, vad jag har njutit av att vara i goda vänners lag!


Söta Moa!


Jag och Johanna! Något konstigt kort, men så blir det när man både ska fota och vara med på bilden... ;-)

Nu ska jag hoppa i säng, fort som tusan!
Imorgon åker jag till J&J!!! JAAAA!!!!!
Hoppas ni haft en bra dag! :-)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe... ;) Im mr cool.. haha

2008-05-29 / 08:54:21     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha... jag tog det inte så seriöst men det är väl alltid kul att höra, har hört det förr ;) jag tror det är tjejen i relationerna som gört! ha ha ha.. jag ahr en heeelt underbar daaag...

2008-05-29 / 08:57:50     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill se bilder på både klänning och skor! Bums! ;)



Hur har allt gått nu d? Allt back to normal?

2008-05-29 / 09:03:29     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?