Jobbar hemma ikväll.


Har haft en pissig dag på jobbet.
Den slutade helt okej, men största delen av den kunde jag varit utan.
Stor del av mitt arbete går ut på att lösa konflikter.
Ibland går det bra, ibland sämre.
Idag har det gått sämre.
Men det löste sej nog. Tror jag.

Kom hem för en dryg timme sen.
Har hunnit diska och reda upp.
Ska få besöka ikväll.
Johannes kommer hit och vi ska käka kvällsmat och prata jobb.
Med andra ord ska jag jobba ikväll, fast hemma. Skönt att va hemma i alla fall.

Känns som om det snart är helg.
Jobbar imorgon och sen på torsdag åker jag till J&J utanför Göteborg!
Åh, vad jag längtar! :-)

Nehe, dax att förbereda kvällsmaten.
Hoppas ni får en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?