Hon är ju för söt!


Vem då, undrar du säkert?
Jo, min mamma!

Innanför dörren, på hallmattan, hittade jag ett brev när jag kom hem från jobbet.
Såg ju genast på stilen att det var från mamma. Ingen skriver så fint och prydligt som hon gör!

Öppnade kuvertet och i det låg denna post-it-lapp som satt fast på en fröpåse!



Kanske är detta vad vi kan kalla växelverkan.
Jag hjälpte ju gladeligen till på mammas stora dag. Självklart ju. Men för henne betydde det nått.
Jag får en liten lapp, några fröer och ett tack. En liten grej - men för mej betydde det mycket!
Tack söta mamma!

Nu vill jag plantera.
Hur gör man?
Kan jag plantera dom i kruka och ha på balkongen?
Mamma, jag vet att du har svaren på detta, så hjälp mej! ;-) (Jag har inte ärvt min mammas gröna fingrar...)
Kommentarer
Postat av: Elin

åå och jag har saknat blogg världen men framförallt dig :)

2008-05-05 / 19:28:34
Postat av: Elin

et ska jag absolut göra... jag tänkte mig något lite.. libanesiskt... lyktor... sittpuffar.. ah.. jag tror et blir nice

2008-05-05 / 19:49:11     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?