Skolan - here I come!


Efter jobbet åkte jag raka vägen till vägledningscentrum på stadbiblioteket.
Behövde svar på några frågor angående utbildningen jag ska läsa till hösten.
Helt plötsligt insåg jag (eller det gjorde jag lite tidigare idag) att jag inte kan studera i Malmö utan måste göra det i Lund.
Det är i och för sej inget negativt med det (förutom att jag då inte har Matilda som pluggkompis. Matilda är en av de vikarier som jag jobbat en del med och ska man läsa på distans så är det super att ha en kompis att plugga tillsammans med.) men det blir ändå ändring i mina planer.

Fick de svar jag behövde och vet nu vad jag måste veta för att kunna ansöka.
Så det är bara till att skrida till verket! :-)

Skolan - here I come!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?