Hemma från jobbet.


Kom just innan för dörren.
Känner mej full av energi trots att det har varit en lång dag på jobbet. Jobbar stängningsvecka denna veckan.
Sov på bussen till Lund, men med musik i öronen den korta promenaden från bussen och hem så kom all energi tillbaka.

Skulle egentligen haft möte på andra jobbet ikväll, men det verkar som om det blir inställt.
Istället har jag planer på att få mycket gjort.
För det första ska jag diska, plocka undan i lägenheten och dammsuga.
Sen har jag tänkt ge mej ut på en promenad. Ja, jag måste komma igång med att röra på mej och just nu känns det lagom med några powerwalkar i veckan.
Sen, när det är gjort, så ska jag softa i soffan!

Njuter verkligen av att komma hem från jobbet och känna att det finns energi till att göra nått mer än bara ligga i soffan och slappa. Kanske är det så att det är först när man varit sjuk som man veeerkligen njuter av att vara frisk!
Och kanske är det så att min eländiga utmattning nu äntligen håller på att släppa? Låt oss hoppas på att det är så...


Jag imorse, precis innan jag gick utanför dörren. Är verkligen på strång...till och med bilden blev suddig!!
Men erkänn att jag ser cool ut?! ;-
)


Kommentarer
Postat av: Elin

åh vilken sn7ygg jakca.. jo dålig barnvana.. jag har fått nackspärr av att bära omkring på lillen i helgen ;)





Det måste vi ansolut... måste bara låta magen lugna ned sig.. vill spy efter den gigantiska burgaren

2008-05-19 / 18:02:09
Postat av: Elin

JAg vill HA din jakca.. Tita på det svängande uret och säg efter mig.. Elin SKA få din jakca, Elin SKA få din jakca.. ha hahahahaha

2008-05-19 / 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?