Gomorron på er!


Hade ställt klockan på 8 och när den ringde hade jag ingen lust att gå upp.
Men, jag ska ju iväg idag och måste packa osv och jag känner inte för att stressa, så jag tog mej upp.

Har fått stränga order från Elin att lägga ut bilder på skorna jag köpte igår så det är bäst jag lyder! ;-)





Är väldigt nöjd med mina köp! Alla tre paren var väldigt sköna. På sommaren behöver man skor som man kan gå i mycket och länge.
Jag letade länge efter ett par svarta pumps, men hittade inga som satt bra och var snygga och sköna. När en sko har klack då är det ännu viktigare att dom är sköna. Annars kommer man aldrig använda dom (pga att dom är osköna och ger skav typ).

Nu måste jag packa vidare! Och käka lite frulle!
Njut dagen!!
Kommentarer
Postat av: annika

Snygg skor!!

2008-05-29 / 09:32:38     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Elin

åh vad fina och åh så härligt.. jo min dag började så sjukt bra och var bra fram tills nyss då jag fick veta att jag måste vänta 3 veckor på min lön??!!! Vad ska jag nu göra???!!

2008-05-29 / 16:47:24     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?