Äntligen fredag!


Vaknar till ännu en dag med sol och blå himmel!
Underbart!
Idag kunde jag sova lite längre. Skönt!
Hade inte så ont i ryggen, som jag har haft de senaste dagarna, när jag vaknade.
Därför gick det att somna om efter att jag vaknat till vid 8.

Och så är det FREDAG!! Lovely!
Helg igen. Me like!
Min lillebror Filip kommer hit i heglen. Dock vet jag inte riktigt när han kommer och hur länge han stannar.
Får nog ta och ringa honom.

Hoppas ni njuter av att helgen är här och av solen som skiner!
Ta hand om er och dom som ni har i er närhet!



Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

Idag ska jag vara ute i solen, och tvätta lite med tror jag!



Kul att få besök av brorsan! bor ni långt bort ifrån varandra?



kramar

2008-05-09 / 10:55:47     URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vad skönt att det inte är längre, men 10 mil är ändå en bit!



tvättning är ju ganska tacksamt iom att det sköter sig själv ganska bra!



kram

2008-05-09 / 12:04:28     URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?