Midsommardag.


Kom hem från jobbet för ett par timmar sen.
Natten blev inte så lugn som jag trott.
Strax innan midnatt ringde telefonen. En på boendet var på fest och var inte vid sina sinnes fulla bruk så jag fick cykla iväg och hämta hem denna person.
Äventyr mitt i natten, men allt gick bra och jag fick personen i säng och slapp torka spyor, vilket jag är mycket glad över... :-p



Nu har jag just suttit och kollat de två sista avsnitten av "Frusna män". Skön avkoppling efter en natt på jobbet.

Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte, men det visar sej.
Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Elin

nu blire fortsatt mys :)

2008-06-21 / 17:02:32     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: kstina

Är baaaaara hemma och tar det lugnt... Kanske jag skulle ut och jogga en runda? Vad tycker du? Tränar du ofta nuförtiden?

2008-06-21 / 20:14:13     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?