Magen börjar kurra.




Har totaldeckat i soffan.
Är såå trött och seg.
Hjärnan går på halvfart.
Not good, not good at all.

Ändå är jag sugen på att göra nått ikväll.
Funderar på att ringa ett samtal och se vad det kan leda till.
Jepp, jag gör nog det.

Det här lilla inlägget har tagit mej mååååånga minuter att skriva. Så seg är jag. Dock har jag gjort en del andra saker emellan. Typ svarat på mail, ringt ett samtal osv.
Men ändå...nä, skärp till dej och ta tag i ditt liv!

Dax att laga lite mat!
Det blir favorit i repris från i söndags: kryddig korv, nypotatis, gräddfil, gruka, tomat och avocado!
Mums!

Kommentarer
Postat av: Elin

He he det har då iaf förgyllt min dag :)

2008-06-17 / 19:26:39     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?