Tittar igenom mina bilder.


Har suttit och tittat igenom mina bilder som jag har på datorn.
Måste bara få visa några av mina favoritbilder.


Jag och finaste Mustafa myser! Snart är han och hans lillebror hos mej och myser i en hel vecka! Jag ska va kattvakt!!! :-)


Mina fina vän Jonas har varit oerhört saknad i Lund detta året. I somras flyttade han härifrån. Tyvärr flyttar han inte tillbaka heller. Jonas, när kommer du och hälsar på mej??


Jag och mina fina syskon! Bilden togs på mammas 60-årsdag när vi sjöng vår sång för henne.


Besöket på Åh i mars var efterlängtat och underbart!!


Någon som undgått att detta är en av mina favoriter?!? ;-)


Det borde finnas en övre gräns på hur cool man får va... Jag passerade gränser för läääänge sen!!! Som ni tydligt kan se.... ;-)
Kommentarer
Postat av: Elin

Tack desamma gumzan!

2008-06-22 / 12:51:18     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?