Söndagsmys.


Hade just suttit mej tillrätta i soffan, med datorn i knäet, tv:n på och lite chips vid min sida.
Då ringer telefonen och jag kom av mej.
Det var min trevliga kollega Carina som ringde. Imorgon är hon ÄNTLIGEN tillbaka efter 3 veckor i Thailand och 1 vecka med en ond ljumske. Alltid lika trevligt prata med henne.

Men som sagt, jag kom av mej i mitt söndagskvällsmys.
Men nu är jag med i matchen igen.
Och myset har utökats med mer chips och en hallon/jordgubbssmoothie. Yami!!
Det är inte bar jag "som är med i matchen", det är även match på tv. Den fjärde och sista kvartsfinalen. Italien - Spanien och jag hoppas verkligen att Spanien vinner.


Tog dom här bilderna imorse men hann inte lägga ut dom då. Gör det nu istället.

Nu ska jag mysa vidare och fundera vidare på när jag borde gå och lägga mej ikväll. Förnuftet säger: tidigt, men jag skulle vilja se färdigt matchen. Och vem vet hur länge den håller på??
Njut kvällen mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?