Uteserveringar is the shit!




Hade två timmar mellan buss och tåg i Göteborg.
Den ena spenderade jag på en uteservering med en latte, ett glas vatten och en bok.
En skön timme som ni hör.

Den andra spenderas i Nordstan. Kikade lite i affärer. Och köpte kjolen som jag har på mej idag.
Gillar den skarpt!

På tåget hamnade jag mitt emot en kille med stora tatueringar, stora ärr men som hade nått charmigt över sej.
Trevligt med flörter på ett tåg... ;-)

Nu sitter jag och tittar på "Matte söker Husse", äter rostade och saltade solrosfrön och dricker cola!
Har med andra ord en ganska trevlig kväll.
Hade hoppats på sällskap, men man kan visst inte få allt man önskar...solrosfrön och cola är visst det jag får ikväll..!! ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?