Torsdag.


Gomorron allihop!
Hoppas natten varit god! Tror att jag sovit bättre i natt än jag gjort på många nätter den senaste tiden. Inga mardrömmar, inte vaknat flera gånger, utan bara sovit gott! Skönt!


Från balkongen nu på morgonen. Än har inte solen kommit dit, men på eftermiddagen är det stekhett där!


Outfitbild i motljus. Svart linne, svarta leggings och denimfärgad kjol.

Nu ska jag packa det jag behöver för natten. Ska ju sova i Öa i natt. Hinner hemom efter jobbet, men det kommer bli lite stressigt. Skönt att i alla fall slippa kånka med sej grejerna.
Ha en skön dag!!

Kommentarer
Postat av: annika

Vi kommer nog också sova i Örkelljunga inatt - så då ses vi! Kul! Kram

2008-06-05 / 08:46:52     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?