Rusa vidare efter jobbet.


Snart bara en timme kvar tills jag slutar.
Sen är det snabba ryck som gäller - packa ihop grejerna, äta nått litet och sen iväg till stationen.

Har just varit på kortis, som ligger i samma byggnad som vår, på disco.
Vi blev inbjudna! Trevligt! Men det var dåligt med dansande... ;-)

Vill önska er en riktigt skön och härlig långhelg!
Extra lediga dagar är ju alltid välkommet. Men jag, min idiot, tackade ja till att jobba på lördag.
Det är pengarna, endast pengarna som lockar.
Så inte så mycket till långledigt för mej. Men jag blir rik istället...haha!

Nu ska jag gå upp till Johanna och hålla henne sällskap.
Kanske bygga lite pussel... :-)

Kommentarer
Postat av: kstina

Ska du jobba på lördag?

Jag letar barnvakt till Edde och Hilma.

Kan du?

2008-06-05 / 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?