Onsdag.


Veckan springer iväg och jag blir bara tröttare och tröttare... :-p
Och veckans aktiviteter har ju knappt ens börjat.
Ikväll är det städning och tvättning som ska göras. Här ser ut som kriget.
Imorgon åker jag till Öa. Möte med sanctus styrelse. Sover där till fredag.
Hem igen under fredagen.
Lördag jobbar jag på gruppboendet.
Söndag till Öa igen för då är det storatjockasläktenträffen!! Och Sofia KOMMER HEM!!!! :-D
Sover i Öa till måndag och åker sen direkt till jobbet.
Och så var vi på det igen....


Som sagt...tröttis idag.

Men vi har i alla fall tur med vädret! Blå himmel och sol och det är ju underbart!! Gäller att ta vara på det positiva i vardagen!
Njut dagen så hörs vi senare!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men gumman.. Jag anar vad de e.. Hoppas vi kan prata snart..

2008-06-04 / 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?