Maten är på G.


Kom just innanför dörren.
Är så himla trött.
Höll på att sova förbi min hållplats, men vaknade i sista sekunden. Det är i och för sej inget nytt, det har jag gjort förr.
När vi bodde i Boalt hände det både en och två gånger.
Det hände också att busschauffören väckte mej. Dom kände ju till alla lantisungarna, visste var vi bodde och visste vilken hållplats vi skulle av på.
Skamsen vaknade man med ett ryck och hoppade av yrvaken och förvirrad.
Här är det ingen som vet var jag ska hoppa av så jag får helt enkelt se till att vakna själv.
Och det går ju för det mesta bra... :-)



Håller på att koka pasta och steka köttbullar. Tänkte att det är lika bra att sätta igång med det direkt annars slappar jag bara till i soffan och det slutar med att jag käkar chips istället för riktigt mat. Och det håller verkligen inte!!!
När maten är intagen tror jag att jag ska lägga mej på sängen och läsa.
Glömma allt annat för en stund och bara försvinna till en annan värld. Mm, det låter väldigt skönt i mina öron.

Sen ska jag givetvis se matchen ikväll. Tänker INTE missa den.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?