Känn dej blåst.




Blåser som attan idag också.
För övrigt är det ganska fint väder, men eftersom att det blåser så är det ju ingen direkt värme.
Trist.
Jag vill ha sommar nu. Varmt, sol och skönt!

Fick frågan om jag ville jobba i eftermiddag och kväll. Extra.
Men efter viss eftertanke sa jag nej.
Jag behöver inte jobba mer. Mår inte bra av att jobba mer heller.
Dom kom också på att jag blir en dyr vikarie när jag redan har jobbat så mycket.
Det finns visst regler för allt. Man kan/får visst inte jobb ihjäl sej...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ha rtyp nyss vaknat :P Har precis kommit itll Luma och ska dricka kaffe. HOn stack ut med hunden så jag passar på att kolla bloggen

2008-06-24 / 12:30:45     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket kul kort!

Här har det med blåst.. de fick sätta upp tältet 3 timmar innan mötet. Var tänkt att de skulle göra det igår.

2008-06-24 / 22:52:53     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?