Jobbstatus.


Jaha, då sitter jag här på jobbet.
Midsommarmiddagen är avklarad och snart ska jag sätta in äppelpajen i ugnen och vispa vaniljvispen.
När vi sen har fikat gissar jag att de flesta på boendet kommer smita in till sej och kvar kommer jag vara.
Ikväll är jag dock väl förberedd. Har en bok (Annika: en sån du vet...) med mej + en tidning och stor påsen godis, så jag ska nog få kvällen att gå.

Min kollega, som gick hem för en stund sen, var också snäll och loggade in på datorn så jag kan ju roa mej här också! :-)

För övrigt så tror jag att nattens sömn gjorde susen.
Känner mej pigg och utvilad. I alla fall för stunden. Tror dock att jag kommer bli ganska trött framåt kvällen, men då är det ju bara till att hoppa i säng.

För övrigt så ska jag inte göra några missar denna gången, som t ex att missa att ge någon sin medicin. Det råkade jag göra förra gången och det ger ingen stjärna i kanten...oops!!

Nu ska äppelpajen värmas....och ätas! Fast jag är fortfarande supermätt sen middagen.

Kommentarer
Postat av: annika

Jag fattar, har också läst en sån bok i dag. Fint det!

2008-06-21 / 17:58:49     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?