Jag överlevde.




Det gick bra.
Fick sitta och vänta i över en timme innan jag fick komma in till den söta tandläkaren.
Dom var så gulliga och beskrev hela tiden vad hon skulle göra och vad hon gjorde. Kände mej väldigt trygg i deras vård.
Nånstans så fanns erfarenheten. Det var ju liksom inget nytt.
Hon tittade först.
La sen salva och bedövning.
Medans bedövningen verkade tog hon bilder.
Sen borrade hon och sen den där jobbiga vibrerande saken.
Sen var det klart och la fyllning.
Jag hade ju koll. Mer än jag trodde.
Det sitter i ryggmärgen efter alla tandläkarbesök jag varit med om.

Men oj, så skönt att det nu är gjort!!
Dock måste jag innom några månader rotfylla den förbannade tanden.
GRR!!
Jag borde gått för längesen.
Ja, ja...inget att göra åt det nu.

Jag fick rejält med bedövning. Så här, 4 timmar, efteråt är jag fortfarande sne i hela ansiktet. Jag har tagit kort så ni ska få se sen... ;-)

Nu ska vi fika!! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?