It's a goooood day!!


Jag känner det på mej.
Detta kommer bli en bra dag.
Fast att jag ska jobba 11 timmar idag.



Igår hade jag totalt glömt bort att jag skulle jobba över idag och bokade därför in ett möte vid 18 och en studentfest vid 19.
Men nu får jag skita i det och istället tjäna pengar.
Visa dagar är det endast pengarna som får mej upp ur sängen. Det är det som driver mej. Ibland i alla fall.
Usch. Tycker inte alls att det är bra att det är pengarna som driver mej. Det borde finnas andra saker, bättre saker som driver upp mej ur sängen på morrnarna och får iväg mej till jobbet.
Men det är ju ändock bättre att jag drivs upp av pengarna än att jag stannar kvar i sängen... ;)

Nehe, back to work. Får ju göra nått vettigt för pengarna jag tjänar...!!
Kommentarer
Postat av: Helena

Då håller jag tummarna för att det verkligen blir en bra dag också då :-)

2008-06-12 / 12:50:22     URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?