Ikväll smäller det.


Ikväll startar EM på allvar när Sverige äntligen ska spela.
Imorse när två av våra fotbollsintresserade killar kom till jobbet log vi stort!!
Dom var gulochblåklädda och så fina, så fina!
Dom var helt enkelt förberedda för kvällens drabbning.


Så söta dom är! :-)


Han hejar på Sverige, är svensk men ser ut som en jugge!! ;-)


Jag ville mest dra i dom där hornen hela dagen...hihi!!


Jag fick låna hornen och pippiflätorna (en liten, liten stund) och se så glad jag blev då!! :-D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen drar jag till Janna. Där blir det tjejkväll med fotbollen i centrum! :-)
Ska bli supertrevligt!
Heja nu ordentligt så att Sverige vinner! Och ha en skön kväll!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?