Äntligen hemma.


Efter jobbet gick jag och Johanna till Burlöv Center för att äta och kika lite på all rea som pågår nu.
Skönt att få lite tid att prata. Vi ses hela dagarna men oftast är det alltför mycket folk runt omkring för att det ska bli tillfälle att prata om privata saker. Nu fick vi tid till det.
Johanna är verkligen såå härlig att umgås med. Det blir alltid många skratt, mycket skämt, men också allvarliga och seriösa samtal. Älsker dej, vännen!

Åkte sen direkt till Filippi för att avsluta mitt jobb där. Sista mötet där. Vi fick gjort vad vi skulle och nu har jag nyss kommit hem. Sitter givetvis framför tv:n och ska kolla fotboll. Vill inte missa några matcher som jag inte behöver missa.

Här kommer bilderna från imorse, som jag då försökte lägga ut, men utan framgång. Nu hoppas jag att det går bättre.







Internetet funkar inte helt smärtfritt nu heller, men nu är ju Makkan hemma och han kan ju ALLT om datorer mm!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?