Varmt och svettigt i Borås.


Jaha, då är man en erfarenhet rikare - jag har klarat av två direktsända tv-sändningar.
Gick ganska bra att sjunga idag också. Skönt! Liiite mer nervös va jag ju eftersom man har tv-kameror framför sej hela tiden. Men lite spännande också... ;-)

Idag har jag träffat 3 av mina bröder. Dom har varit på kvällsmötet och jag sprang ner så fort vi var färdiga och sa hej.
Filip hade stuckit men jag ringde honom och han och hans två kompisar följde med mej hit och kollade in mitt rum.
Dom sa att det dög... ;-)
Det duger mer än väl, tycker jag! Jag är så nöjd, så nöjd!!





Två bilder på en svettig Becka. Det är så fruktansvärt varmt i hallen så att man nästan inte står ut.
Lite nervositet på det + strålkastarna gör att det rinner längs ryggraden typ hela tiden... :-p
Fräscht som bara den!! :-)
Igår fick jag höra att det var 31 grader i hallen. Idag måste det ha varit ännu mer...kändes i alla fall som om det var varmare.

Det ger mej så mycket att vara här. Många saker som jag gått och tänkt på en längre tid blir så tydliga för mej.
Skulle vilja berätta men jag gör det sen, när jag har det klart för mej. Helt klart.
Nästa steg i mitt liv kan bli stort. Riiiktigt stort, men jag tror det måste tas.
Känns som om jag står och stampar och att stå still är inte bra.
Det är när man är i rörelse man kan bli ledd.
Lovar att berätta mer när jag vet mer.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova skönt! :-)
Står så mycket hela dagarna så att det emellanåt känns som om det brinner i fötterna.
Så nu ska jag lägga mej i horisontalläge och vila min smått slitna kropp.
Sov gott!
Hoppas ni haft en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Caro

hej gumman det var jättefina bilder måste jag säga kram

2008-08-18 / 17:05:50
Postat av: Becka

Tack sötnos!

Vi ses!

2008-08-18 / 19:16:02     URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?