Värme och solsken.


Har just kommit tillbaka till jobbet efter vår utflykt till Hörby marknad.
Det har varit riktigt trevligt må jag säga!
Det komiska är att jag ska jobba i 45 minuter till sen ska jag åka till Hörby igen.
Fast nu med min kollega Carina och i privata ärenden.
Vi ska sätta oss på någon uteservering men några andra kollegor/kompisar.
Ska bli myyyycket trevligt!
Ska också bli så kul att träffa Carinas familj. Man får ju höra så mycket om dom, bildar sen en uppfattning om hur dom är, och nu ska jag se om Cina gett mej rätt bild... ;-p

Gårdagskvällen var ooooerhört mysig!
Bilder kommer imorgon! Eller nått...

Nu ska jag påbörja stängningen = går runt och se att det är släckt och låst överallt. Tar sin lilla tid...

Ha en FAB kväll, mina vänner!
Puss&Kram på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?