Trött men men nöjd.


För ca 40 minuter sen gick vi av scenen i hallen.
Köpte en macka på väg ut och nu är jag tillbaka på hotellet.
Jag längtar efter att få bädda ner mej i sängen, vilket jag också ska göra alldeles strax.

Det har gått bra att spela och sjunga idag, men luften i hallen sliter på rösten.
Rösten blir snabbt trött och halsen torr. Inte det optimala direkt. Men det är bara till att gilla läget och se till att ha vatten i närheten hela tiden, så funkar det hyfsat ändå.



På baksidan av hotellet rinner en å och där, på en bänk, satt jag i några minuter innan jag gick upp för att njuta av sommarkvällen och bara få lite frisk luft.
Mycket tid spenderas inne i hallen och vi ser knappt ens dagsljuset. När vi kommer ut åker solbrillorna på även om det inte är speciellt soligt.

Nu ska jag tvätta av mej sminket och sen hoppa i säng.
Sov gott och hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?