Söndag.


Mmm, vilken skön morgon!
Vaknade vid halv elva och låg sen och läste i en och halv timme.
Nu har jag precis ätit frukost.
Ska snart sätta på lite kaffe.
Sitter och tittar på nån tv-serie på femman.
Varför är inte alla morrnar så här?

Dagens planer är att ta det lugnt men ändå få lite gjort.
Dels sånt som diska, städa toaletten och röja i sovrummet.
Men sen har jag en del mail som jag måste skicka och samtal jag måste ringa.
Idag ska det bli av. Har skjutit upp det tillräckligt länge nu.

Idag har jag också tänkt titta på film. På marknaden i onsdags köpte jag två stycken.
Hade varit myspys att krypa ner under filten och glömma verkligheten för ett tag.
Mm, så får det blir. Sen. Sen när jag gjort allt det där andra.
Och så ska jag komma i säng i tid ikväll. Riktigt tidigt.

Hoppas ni har en skön söndag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?