Så var det kväller.


Mmm, skönt att vara hemma.
Bytte om till mysbyxorna och skönt linne och nu sitter jag och softar i soffan.
Ska snart ställa mej och diska och sen ser jag fram emot att titta på fotboll.
HIF-AIK.
Det är inte så ofta dom visar matcherna på en kanal nära mej så när dom väl gör det så vill jag INTE missa det.
Gissar att Makkan också gärna vill titta.
Fille skulle till Olympia. Jag vill också dit snart och se någon match.
Lite mer stämning än hemma i soffan... :-p

Nehe...disken...

Kommentarer
Postat av: Angel

Nä asså så är d nog inte,han har haft sina issues med tjejer och blivit sårad så han försöker nog läka.

2008-07-15 / 18:45:13     URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?