Redan fredag.


Helt otroligt vad tiden går snabbt. Jag hinner inte riktigt med känner jag.
Mycket händer i mej. Många tankar och funderingar kring framtiden.
Vart ska jag va? Vad måste jag göra? När ska jag göra det? Hur?
Rörigt i skallen emellanåt, men jag hoppas på att få mer klarhet innan veckan är slut.
Eller senare. Klarthet kommer inte på berställning.

Har just varit en sväng på stan med Johanna.
Nu är jag tillbaka på hotellrummet och ska vila lite innan vi ska på det igen.
På förmiddagens möte talade en av påvens predikanter. En underbar liten man! :-)
Och så var där ett norskt tv-team som sände live ut i hela Europa. Crazy!
För mej räcker det med att veta att jag står och sjunger inför 2000 personer. Heeela Europa hade jag kunnat slippa.
Hade också kunnat slippa att ha en kamera i facet hela tiden.

Nu: vila.
Sen: möte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?