Nu: mat. Sen: dusch.


Hemma från promenaden och jag måste säga att jag är mäkta imponerad av mej själv.
Jag tog mej ut.
Jag tänkte inte bara göra det.
Jag gjorde det också! :-)
Det var riktigt skönt!
Dock fick jag ont i vänstra skinkan. Min ishias(stavas det så)-nerv sitter i kläm och emellanåt hugger det till och strålar ner i benet.
Aj, aj, aj...
Inbillar mej dock att lite träning ska få det att bli bättre. Nån som vet om jag har rätt?

För övrigt så trillar det in nya besökare på min blogg! :-)
Till er vill jag säga: Ni är hjärtligt välkomna! Känn er som hemma och kom tillbaka när ni har lust! ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

O ja! Se den.. jag brukar inte vara såå tunnhudad.. men jag grät floder de sista 10 minuterna på filmen. Aldrig fel med lite romantiskt drama. Får en alltid att må så bra efteråt :)



Tack för komplimangen. Läste igenom dina inlögg och kände igen mig i mycket av dina tankar. Kul!



Hoppas du får en trevlig kväll Becka.

Kram!

2008-07-14 / 21:11:18     URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?