Monday.


Gomorron på er, denna tidiga måndagsmorgon!
Här är det ingen sovmorgon (även om jag verkligen skulle behöva det. Berättar mer om det i ett senare inlägg.) utan klockan ringde vid den okristliga tiden 05:20.
Ja, ja...bara att bita i det sura äpplet och stiga upp, vilket jag också har gjort nu.
Är mer eller mindre färdig för att sticka till jobbet. Med andra ord ingen stressig morgon.
Dock kommer det säkert att bli det för så sitter jag här och känner ingen stress och tycker att jag har ju tid att skriva de där extra raderna.
Och Vips! kommer klockan vara too much och jag får återigen springa till bussaskrället.





Hoppas ni får en riktigt bra start på denna veckan!
Och ni som har semetser: NJUT!
En annan slavar och längtar, men ser inte när ledigheten ska komma... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?