Kivik.


Vi hade en underbar dag på Österlen. Närmare bestämt Kivik.
Och vad gjorde vi?
Tja...inte mycket.
Vi satt på en filt i solen, åt baguetter, drack cola och pratade.
För mej känns det helt okej att ha det som sitt jobb och faktiskt få betalt för att göra det!! ;-)


Utsikten var AMAZING!!


Frida med coola glajor! När vi kom till jobbet imorse ställde vi oss och gjorde baguetter som vi sen åt när vi kom fram!
Mums i magen! :-)



Ödmjuka Ninja bad om ursäkt när jag tog kortet. Hon trodde hon ställt sej i vägen och att jag inte fick med vad jag ville ha med på bilden. Då förklarade jag att jag fick med preecis vad jag ville: Dej! :-)


Marie testar magmusklerna och blir helt förskräckt när hon upptäcker att hon inte har några... :-D
Hon är helt underbar och jag ser så mycket fram emot att få tillbringa en helg i stugan med henne, Cina och gänget! :-)

Jobbade över idag. Vi körde..hmm..inte fel, men dock en omväg. Sen skulle vi ju fixa i ordning efter utflykten också. Kom ifrån jobbet 20 över 5. Skulle slutat kvart i 4. Ja, ja...lite extra pengar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?