Jobb i natt.


Det blir jobb i natt.
Nu är det kollat med högsta chefen och det är okej för henne att jag jobbar i natt trots att jag jobbat idag och ska jobba imorgon. Men när någon inte fixar vad den ska fixa så får det bli sådana här lösningar...inte det optimala men ibland har nöden ingen lag. Och jag klagar inte. Jag får ju fina pengar som jag inte räknat med! .-)

Jag städar och städar och här blir fint!
Skrubbat vasken med svinto. Försökt få bort färgfläcker...det går sådär med det, men det blir i alla fall bättre än det va förut.
Snart fika och sen ska jag ta golven.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobba natt låter inte som en höjdare... vad arbetar du med? Är det som personlig assistent? nyfiken

2008-07-16 / 15:30:09     URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?