Igår.



Igår innan jag checkade ut från hotellet.

Jag fick åka med Martin till Göteborg. Snällt, snällt!
På vägen dit köpte vi glass och satte oss att äta den i gräset.
Skönt att få avsluta så där, prata mer än vad man hinner under veckan och bearbeta alla intryck.

I Göteborg var det fullt med folk. Alla skulle visst resa.
Jag kom inte med det första tåget, men sen chansade jag, gick på nästa tåg och kunde köpa biljett på tåget.
Träffade Linda, som jag gick med på grundskolan, på stationen och vi skulle med samma tåg. Trevligt med sällskap hela resan.
Annika kom sen och hämtade mej i Laholm.
Åkte hem till henne och Johan, spande in deras nya lägenhet och åt pannkakor.

Nu är jag, som sagt, hemma hos föräldrarna en sväng.
Har hjälpt Annika att plocka körsbär (till bröllopet) och ska nu snart äta lite lunch.
Om några timmar åker jag till Breanäs - återträff med fjoråretskonfirmander.
Innan dess ska jag betala mina räkningar och duscha.
 
Ha en skön måndag i solen!! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?